SEPET
×
İDAŞ GARANTİ PROSEDÜRÜ
Kalitenin ve iyi materyallerin kullanımının bir gelenek olduğu İDAŞ; 1965'ten bu yana kalite ve güven ile eş anlama gelmektedir. Her zaman daha iyi ve daha kaliteli ürünler ortaya koymak temel ilkemiz olmuştur.
  • İDAŞ ürünleri tüm parçalarıyla birlikte 2 yıl süre ile garanti kapsamındadır.
    • Yatak üst, alt ve yan yüzeyi 2 yıl garanti kapsamındadır.
    • Yatak içi yay sistemi 10 yıl garanti kapsamındadır.
    • Elektronik parçalar 2 yıl garanti kapsamındadır.
    • Baza iç metal kasası (kaynak bağlantıları hariç) 5 yıl garanti kapsamındadır.
  • Garanti koşullarını geçerli olabilmesi için gts.idas.com.tr adresindeki “Garanti Belgesi Kayıt Formu” nu ürünün fatura tarihinden itibaren en geç 30 iş günü içinde doldurarak kayıt işleminizi gerçekleştirmelisiniz. Kayıt işlemini 0850 800 43 27 numaralı Çağrı Merkezimizden de yapabilirsiniz. Faturası gönderilmeyen kayıtlar işleme alınmayacaktır.
  • Garanti kapsamında ücretsiz işlem yapılabilmesi için ürünün onaylı garanti belgesi ya da faturası yetkili servise ibraz edilmelidir. Ürünler farklı katmaların ya da malzemelerin birleştirilmesiyle oluşturulmaktadır. Bu sepele garanti kapsamı dahilinde sadece, onarılması/değiştirilmesi gereken kısımda işlem yapılmaktadır.
  • Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için teslimat esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
  • Ürünün orijinalliğini, hijyenikliğini ve tekrar satılabilirliğinin korunması gerekmektedir. Bu nedenle herhangi bir şekilde ürün ambalajı hasarlı ürünleri, ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip olmuş ve benzeri durumlarda ürünler iade alınmaz.
  • Garanti süresi ürünün müşteriye sorunsuz teslim edildiği tarihte başlar.
  • Garanti kapsamında değiştirilen ürün ve yedek parçanın garanti süresi, satılan ürünün garanti süresi ile sınırlıdır.
  • İDAŞ Yatak, önceden haber vermeksizin ürünlerin tasarım ve teknik detaylarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
  • Ürünlerin garanti süresi içinde İDAŞ Yatak’ın veya İDAŞ Yatak’ın yetkilendirdiği kişilerde gerçekleştirilen üretim, kurulum, taşıma hataları sebebiyle onarılması, değiştirilmesi gerektiğinde, tüm işlemler yetkili servisler ya da bayiler tarafından ücretsiz gerçekleştirilir. Tüm işlemleriniz için 0850 800 43 27 numaralı çağrı merkezimize servis kaydı açtırabilirsiniz.
  • Garanti kapsamı dışında kalan servis hizmetleri için fiyatlandırma bilgilerini 0850 800 43 27 numaralı çağrı merkezimizden aşabilirsiniz.
  • Garanti kapsamı dışında kalan durumlar
    • Kullanım kılavuzu ve tanıtımlarda yer alan şartlara ve ürün etiketlerinde yer alan uyarılara aykırı kullanım sebebi meydana gelen hasarlar,
    • Kişiye özel ölçü, renk ve tasarımdaki ürünler.
    • Tüketici tarafından yapılan nakliye ve taşımalarda meydana gelen hasarlar,
    • Yatağın kalitesini etkilememesi sebebi ile zaman içinde yatakta oluşabilecek sertlik, yumuşaklık, vücut imzası gibi değişiklikler,
    • Kullanıcının konfor tercihinin zaman içinde değişmesi nedeniyle ileri sürülen talepler,
    • Kullanıcıdan kaynaklı ya da yanlış kullanım nedeniyle oluşmuş yanıklar, kesikler, yırtıklar, sıvı hasarı veya lekelerden dolayı oluşmuş hasar ve yıpranmalar.
    • Yıkama ve bakım talimatlarına uygun olmayan kullanımlar.
    • Uygun olmayan bir karyola, baza veya ayarlanabilir bazadan kaynaklanan hasarlar.
    • İndirimli olarak satılan veya tanıtım örnekleri (“demolar”, “teşhir ürünleri’’, “outlet ürünleri”, “seri sonu ürünleri”, “defolu ürünler”).
    • Yetkili satıcı olmayan kişi ve kurumlar tarafından satılan ürünler ile ikinci el ürünler.

120 GÜN YATAK DENEME GARANTİSİ